Prekių priėmimas

Priimdami užsisakytas ir pristatytas prekes pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Priimdami prekes patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) vizualinius išorinės išvaizdos pažeidimus (siuntos pakuotė suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo - priėmimo dokumente bei, dalyvaujant transporto kompanijos atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų,

Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį (priėmimo-perdavimo aktą) be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingos būklės.

Jei užsakymą apmokėsite grynaisiais pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
 
Dėl iškilusių klausimų, prašome susisiekti su www.plastikolentos.lt konsultantais elektroniniu paštu: info@plastikolentos.lt.